Friday 30 November 2012


                                                 

 
                         








Asssalamualaikum semuaa..Alhamduliilah .dah ada kat kampung halaman now .SARAWAK .hari ini aku nk kongsi sikit pasal aku ambk exam hari tu ..hari rabu lepas aku ambk paper math balik memandangkan aku failed math masa exam final hari tu ..subject len ok je pointer pun atas 2 .dah kire ok la bg aku ..sbb bg golongan yg otak ats nie x cukup ,tp aku bersyukur .masa result kelua hari tu aku rasa mcm len mcm je .kawan aku kol aku tye oi koe dh cek lom keputtusan aku ckp la lom lagi kau ? dengar suara dia begitu epi aku pasti kawan aku dpat ,Alhamdulilah kawan aku dpat resukt yg baik .pastu aku berani kan diri aku bukak laptop masok email ape semua ,dengan serta merta air mata aku jatuh dr kelopak mata ku .YA ALLAH ..betul ke ape yg aku lihat dekat sreen laptop aku nie ?aku failed aku failed paper math ,,aku kecewa dengan diri aku sebab dah buat mak ayah aku kecewa dengan aku,aku x tau macm mana nk bg tau di org nanti ,time aku cek result nie aku kat umah makcik kat kl .mak kol aku nk tye bpe result ,byk kali mak kol .lepas aku mesej yg aku x dpat .mak kol and kol .aku terus nagis dalam bilik dan seoarang hamba Allah yg selalu ada masa aku sedih gembira terus bg aku semagat ,,jgn give up ,,i love him so much ,dia suroh aku kol mak .bg tau mak .pas tu mak ckp .xpe .mb bukan rezeki aku .Ya ALLAh ..mulia hati seorang ibu dekat anak nya ini ..aku terus menaggis di hujug panggilan telefon ..tkz mak .tkz ayah .aku janji lepas nie akn try beljar bersungguh2 if ada peluang lagi ..aku dah ambk repeat paper,and now aku tgah tgu keputusan saje lagi.aku dah usaha ape yang aku mampu and now aku hanya mampu berdoa dan bertawakal ya ALLAH kau luluskan lah hamba mu ini ,Engkau bg la peluang sekali lagi kepada ku ,doa ku x pernah putus setiap hari  sampai result aku keluar nanti ,,tolong doakan aku k ? k lah setakat nie dulu hari nie .papai korang semua .bye bye ,,jumpa lagi nanti d lain entri k ? insyALLAH

No comments:

Post a Comment