Wednesday 28 November 2012

wah ,yeh ,,i choose blue and green ..wah ..and masa nie  i nk fly ke sarawak ..miss my family ..:) memandangkan aku ada exam minggu dpan .sbb tu cepat je nk balik ..x smpai sebulan aku cuti kat smjung nie ..sedih sangat ..tp nk wat cm mane kan ? pelajaran di utmakan .td kan masa kat klia aku terjumpa yuna .wah ..awesome sungguh dia .mcm x sngka pulak leh jumpa dia sana .,aku x de la minat sngt kat yuna ..tp dia memang power la ..unik kan ?len dr yg len  kurus and tinggi nye dia .jelly aku .haha ..tp aku bersyurkur rezeki jumpa dia . ^^ time kat epot jugak sempat jugak air mata nie jatuh .sedih .x tau sedih knpe ? sedih gembira ke sedih ape .aku pun x fhm haha ..apa2 pun aku now dah ada kat kampung halaman ku .mak ckp aku makin gemuk ,.haha .alah mak aku nie .baru 3 minggu aku x nampak muka dah berubah .eh eh .mak nie .tp aku suka sbb badan dah naek .x la kurus sangt kan ? hahah ..aeh eh .mak aku dah pgl..tolong dia masak .nanti i smbg lagi ye .. papai semua . ^______________^

No comments:

Post a Comment